07/2 - 11

Idag har dagen gått fort, och nu e man hhemma o väntar på att familjen ska komma hem så man får nån mat ...
sen blire träning kl. 20 - 22 . Jag är nog aldrig gladare än när jag är på träningarna, för alla gör en på bra humör, jag känner mig hemma faktiskt, vad skulle jag göra utan JAMTLAND CHEER, joo jag skulle sitta i en soffa varje dag o bli smäll fet o otränad o äcklig.  er om min vardag tar jag ikv.

Och en sak , det är en kille du gör mig så sjukt bra humör och gör mig alltid glad, men nå mer än vänner får de inte bli, visst man kan ju ha kul som vänner men inge mer , än iaf.
Och jag hoppas verkligen du är seriös occh inte driver för jag e så less på omogna killar som bara e ute efter sex och sånt, Så bara så du vet så kommer jag ta dig med en nypa salt.

XOXO jasmine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0