10/2 11

hejhej, jag tar dagen kort fattat:
idag klev man upp 06,30 och fixade i ordning sig för skolan. ämnen man har haft idag , svenska -_- , demokratitid/fikatid :D , Matte -.- , samhällskunskap (boooring)...
iallafall så kom jag och Nadja hem vid kvart i 4 tiden och då lagade jag korv me bröd , ganska gött faktiskt.
Sen drog vi på gymnastik träning där jag o nadja e hjälpledare.
Vi lärde barnen lite Cheerdance vi slog ihop halva junisarnas och 2 steg i tävlingsprogrammet , och dom va jätte duktiga, dom lärde sig jätte fort :)

Sen åkte jag hem och la mig i badet och här är jag nu i badet o smsar me underbaraste!


Vrf går de aldrig att hitta rätt kille ? vrf ska de va så jävla svårt... när man väl börjar tycka om nån så skiter sig allt, äre för att jag har otur lr borde man kanske flytta här ifrån alla idioter som bara vill knulla me en!

Vi kommer iaf vara vänner men jag vet inte om jag vill göra det om vi inte e tillsammans för att det kommer bara bli massa misstag och jag vill verkligen inte förlora dig, så vill du göra det me bara en kompis så får du leta vidare för jag orkar inte bli sårad igen.hoppas du vet vem de e och förstår...


annars har jag de jätte bra , taggar som faan till tävlingen och nu gäller de bara träna träna träna o träna...


XOXO
jasmine (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0